Viitorul Tehnologiei

Viitorul suna bine !

Iată de ce nu e criză în Japonia

Piaţa de electronice şi IT din Japonia merge brici şi nu dă doi bani pe criza atât de mult blamată în Europa şi Statele Unite. Motivele sunt numeroase, dar dacă este să alegem unul ce nu ţine de contextul economic, acela ar fi modul în care îşi promovează marfa. Nu ştiu cum ar fi arătat o reclamă la camere video cu filmare în slow-motion la noi, dar la ei cu siguranţă arată cel puţin intrigant. Acum depinde şi la ce se gândeşte fiecare.




În schimb, în clipul de mai jos nu sunt prea multe metafore vizuale.



Iată şi ceva pentru amatorii de sumo.



Spot-ul următor i-ar face invidioşi pe producătorii de emisiuni de la Animal Planet.



În fine, acest ultim clip este dedicat iubitorilor de sporturi cu balonul rotund.


0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Arhiva

Persoane Interesate