Recunosc că pentru mine, ca posesor de laptop, atracţia iPad-ului este minimă. Este o "jucărie" ce nu-mi poate sluji în scop profesional şi nici nu poate înlocui telefonul mobil. Este un tip nou de produs, poziţionat între telefon şi laptop, pentru care nu există o nevoie specifică. Dacă laptopul, respectiv telefon servesc nevoi specifice, iPad-ul este mai mult un moft.
Recunosc că pentru mine, ca posesor de laptop, atracţia iPad-ului este minimă. Este o "jucărie" ce nu-mi poate sluji în scop profesional şi nici nu poate înlocui telefonul mobil. Este un tip nou de produs, poziţionat între telefon şi laptop, pentru care nu există o nevoie specifică. Dacă laptopul, respectiv telefon servesc nevoi specifice, iPad-ul este mai mult un moft.
Un moft care se bucură de un mare succes, se pare. În mai puţin de trei luni, mai precis în 80 de zile, Apple a vândut peste 3 milioane de exemplare. Ţinând cont că la 31 mai se ajunsese la 2 milioane de exemplare, un milion de iPad-uri s-au vândut doar în primele trei săptămâni ale lunii iunie.
De asemenea, a crescut foarte mult şi numărul aplicaţiilor de iPad. La această dată sunt disponibile peste 11.000 de aplicaţii . Tot la 31 mai, de când datează ultimul raport, existau numai 5.000 de aplicaţii de iPad.
Cu siguranţă, nu doar produsul în sine reuşeşte să convingă utilizatorii. Puterea de convingere a lui Steve Jobs are un rol deosebit de important în cazul tuturor produselor Apple.
Oare ce ne va mai aduce viitorul tehnologiei in privinta ipad-urilor?
Sursa: TechCrunch.com
1 comentarii:
Pfff...un aparat fara un rol esential. Se poate trai foarte bine fara asa ceva, dar daca ai bani si vrei sa te dai mare cu "tech", atunci ipad e solutia.
Trimiteți un comentariu